Poišči...

24 March, 2010

eRepublik - novice

Spletna igra eRepublik je simulacija realnega sveta. V njej postanete državljan Novega sveta, delate v podjetju (samo en klik), trenirate za vojsko (samo en klik), lahko odprete svoj časopis, sodelujete v političnem življenju in tako naprej. O tem sem že pisal, ko sem se igri pridružil.

Kakšna pa je trenutna situacija?

Slovenija je nenadoma postala zelo pomemben faktor v svetovnem merilu. Zaradi uspešno obranjenega dvojnega napada na Slovenijo s strani Hrvaške in Poljske, smo prav mi tisi, ki smo se sedaj s pomočjo zaveznikov odpravili osvobajat zasedeni Francijo in Nemčijo. Si predstavljate?

Še v decembru 2000 smo bili le majhna državica, ki jo je dokaj brez težav popolnoma zasedla Hrvaška, sedaj pa postajamo vse večji in močnejši.

Tudi moj napredek je precej opazen. Če sem bil konec decembra še narednik slovenske vojske, sem sedaj že polkovnik in le še kakšen teden mi manjka do čina generala. Imam dve podjetji za hrano in orožje, hkrati pa tudi prvič kandidiram za vstop v slovenski kongres v stranki Slovenija gre naprej, v kateri je najeminentnejši član feldmaršal StiH, ki ste ga lahko videli tudi na 24ur, ko je predstavljal eRepublik. Poglejte si video tukaj.


V kongresu bom deloval v skladu s trenutno politiko, ki jo vodi predsednik Janez Grozni, eden najbolj izkušenih igralcev eRepublik. Zaslužen denar, ki ga prejme vsak izvoljeni kongresnik bo nakazan na državni račun. Prosim, podprite mojo kandidaturo v regiji Gorenjska (Upper Carniola).



Za vse, ki bi se radi pridružili, pa sem napisal kratka navodila za prve dni. V teh navodili imate natančno opisane vaše prve korake, s katerimi se lahko že prvi dan skočite na nivo 4.

eSlovenija vas pričakuje in potrebuje.

No comments: